西城男孩FACE TO FACE (真情相對) 這張專題中,每首曲子都相當悅耳動聽,深情而柔美, 從第一首曲子You raise me up的主奏樂器象徵著愛爾蘭的民俗樂風之樂器~~風笛頗有特色外,老師更喜愛第二首歌曲【 When You Tell Me That You Love Me 】此曲即是由WEST LIFE四位(原有五位團員)來自愛爾蘭的歌手與歌壇大姐大(F. Diana Ross) 黛安娜羅絲所合作演唱的,一開始由鍵盤樂器導入,副歌再由轉調升key來強調歌詞內容並闡述著愛情對一個人深刻的影響力,和那股莫名的勇敢及傻勁~ I wanna know your dreams and make them mine ~~~好神奇呢~~~也許吧?!!在人生的道路上無論甜美與苦痛,我想每個人都將成為自己故事中的英雄”~因為~~愛!

 

         Westlife - When You Tell Me That You Love Me(F. Diana Ross)

          

               You raise me up~~~點選進去可欣賞blog中的另一首經典情歌喔!!!

                                       

        

 

 

 

 

                              若視窗讀不出可點選此版本~~~

      http://tw.youtube.com/watch?v=fq00L0lBmTA&feature=related

 

 

   

                               

 

  When You Tell Me That You Love Me


I wanna call the stars Down from the sky我想把天上的星星都喚下...
I wanna live a day That never dies
我想活在永遠的一天
...
I wanna change the world
我想要改變這個世界
...
Only for you
只為了你
......
All the impossible I wanna do
所有的不可能我都願意去作
...
I wanna hold you close Under the rain
我想要在雨中抱緊你
...
I wanna kiss your smile And feel the pain
我想要親吻你感受傷痛
...
I know what's beautiful
我知道什麼是美好的
...
Looking at you
看著你
....
In a world of lies
在這個謊言的世界裡

You are the truth
你是真實........

 And baby, every time you touch me, I become a hero
親愛的,每次你碰觸我,我就成為英雄
I'll make you safe no matter where you are
不管你在哪裡我都會使你安全無虞
And bring you anything you ask for, nothing is above me
帶給你你要的每樣東西,沒有我辦不到的
I'm shining like a candle in the dark
我像黑暗中的蠟燭閃耀著
When you tell me that you love me
當你告訴我你愛我
I wanna make you see just what i want
我想要讓你看到我成為我想要的樣子
Show you that loneliness and what it does
讓你顯出了寂寞的樣子
You walked into my life to stop my tears
你走近我的生活,停止了我的淚水
Everything is easy now, I have you here
有你在這裡,現在每一件事都是容易的
And baby, every time you touch me, I become a hero
親愛的,每次你碰觸我,我就成為英雄
I'll make you safe no matter where you are
不管你在哪裡我都會使你安全無虞
And bring you anything you ask for, nothing is above me
帶給你你要的每樣東西,沒有我辦不到的
I'm shining like a candle in the dark
我像黑暗中的蠟燭閃耀著
When you tell me that you love me
當你告訴我你愛我
In a world without you (Without you)
沒有你在這世界上
I will always hunger
我會一直渴望
All i need is true love to make me stronger
我需要的是全部真實的愛來讓我更堅強
Yeaa......
And baby, every time you touch me, I become a hero
親愛的,每次你碰觸我,我就成為英雄
I'll make you safe no matter where you are
不管你在哪裡我都會使你安全無虞
And bring you anything you ask for
帶給你你要的每樣東西,
, nothing is above me
沒有我辦不到的

I'm shining like a candle in the dark
我像黑暗中的蠟燭閃耀著
When you tell me that you love me
當你告訴我你愛j我

When you tell me that you love me當你告訴我你愛我~~

以下為原來的五位團員介紹並號稱~最賣座的樂團喔!

















1980.5.28生
雙子座
178公分
眼睛-藍色
頭髮-淡褐色

1980.4.29生
金牛座
175公分
眼睛-藍色
頭髮-金色

1979.7.05生
巨蟹座
175公分
眼睛-綠色
頭髮-深褐色

1978.10.09生
天秤座
175公分
眼睛-藍色
頭髮-金色

1980.4.12生
牡羊座
186公分
眼睛-藍色
頭髮-金色

          

 

                     Lion King 2 Westlife - When you tell me that you love me

 

          

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    pichu0936144710 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()