淡忘的季節竟然入了冬


                     秋也悄悄地走遠


                 無聲無息的變化在咫尺之間


                   暮光退隱 曙光冬至...


 


          http://www.youtube.com/watch?v=budTp-4BGM0


 



 


This is my winter song to you 這是我給你的冬之戀曲


 The storm is coming soon 暴風雨將至 It rolls in from the sea從海上席捲而來


My voice, a beacon in the night 我的聲音,是夜晚的燈塔


My words will be your light 我的話語將是你的明光 To carry you to me 把你帶給了我


Is love alive? 愛還存在嗎? Is love? 是愛嗎?


 They say that things just cannot grow 他們說事情是不可能有進展的


 Beneath the winter snow 在冬雪之下 Or so I have been told


 或許我早已知道 They say were buried far 他們說,被埋藏久遠的事


Just like a distant star 就像一顆遙遠的恆星 I simply cannot hold


 我根本無法去擁有 Is love alive? 愛還存在嗎? This is my winter song 這是我的冬之戀曲


December never felt so long 12月從未感到如此地漫長 Cause you're not where you belong


因為你已不在你所屬之處... Inside my arms. 我的懷中


 I still believe in summer days 我仍然相信著夏天


 The seasons always change 季節不斷變遷 And life will find a way 而生命將會找到出路


 I'll be your harvester of light 我要當你的時光收割機 And send it out tonight 在今晚將它送走


So we can start again 於是我們可以重新開始 Is love alive?  愛還存在嗎?


 This is my winter song 這是我的冬之戀曲 December never felt so long 12月從未感到如此地漫長 Cause you're not where you belong 因為你已不在你所屬之處 Inside my arms 我的懷中


This is my winter song to you 這是我給你的冬之戀曲 The storm is coming soon 暴風雨將至


It rolls in from the sea 從海上席捲而來 My love, a beacon in the night 我的愛,是夜晚的燈塔


My words will be your light 我的話語將是你的明光 To carry you to me 把你帶給了我


Is love alive? 愛還存在嗎?


 


凡爾賽宮的美及她的金碧輝煌也讓人在歷史上留下難忘的記憶!

聽聽羅南美妙的winter song!


http://www.youtube.com/watch?v=kBXl4Mq3jho


 


 


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    pichu0936144710 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()